syarat pembelian kawan kawan

-walaupun pakaian yang terjual ini dah dikira bundle @ terpakai,tetapi sifubundle telah memilih pakaian yang nampak cantik dan bersih sahaja untuk dijual online dan selebihnya sifu akan menjual secara offline.

-barangan yang dijual adalah berdasarkan siapa cepat order ngan deposit atau pembayaran penuh akan dapat..

-setiap barangan yang dijual akan dihantar setelah pembayaran penuh dilakukan .

-harga barangan tidak termasuk harga pos

-setiap bayaran @deposit tidak akan dipulangkan kembali jika pembeli tiba tiba membatalkan pembelian tetapi boleh hold duit itu sehingga upload barangan terbaru dilakukan...mana tau ada yang berkenan

-saiz yang dinyatakan adalah yang termaktub pada pakaian..

dan yang paling penting pembeli yang serius dan suka sahaja boleh membeli....

Email saya:gurlten_19@yahoo.com
No saya:016-2734304





Feb 9, 2011

salam semua

nama saya izzah..saya telah menceburkan diri dalam bidang perniagaan bundle ni secara offline hampir 3 tahun secara fulltime. dan sekarang saya telah pun bekerja di gomen sektor..so masa tu dah sangat terhad untuk meniaga offline walaupun pulangannya lumayan..dan setelah dicadangkan oleh kawan kawan bff saya untuk meniaga secara online...saya menyahut cabarannya hari ni...walau sedikit pening sebab jarang mengadap laptop saya gagahkan jua untuk kebaikan keluarga dan ekonomi saya...lagipun saya sannggggggat minat dengan barangan bundle ni...and pandailah jugak nak beza yang kualiti n yang tak...hubby saya lagi pandai..so senior senior blogger yang meniaga jenis yang sama dengan saya insyaAllah ini bukan untuk mencari musuh tetapi sama sama mencari rezaki Allah....semoga blog ni mampu memberi dan menmbahkan pendapatan saya sekeluarga...amin.....soooooo feel free to shop ya..kawan kawan...tq
anak dan suami saya....mana saya?saya yang tukang snap ni...hehe...malulah